Alla inlägg den 15 augusti 2014

Av Ulrika Andersson - 15 augusti 2014 08:57

Såg ett program om clownfobi som jag hade spelat in. Jag såg tjejens reaktioner och då jag har en nära släkting med annan typ av fobi så vet jag att hon har det jättejobbigt. Att det inte är något att skratta åt.

Visst ser clownen på övre bilden gullig ut. Men samtidigt så kan dom se väldigt galna ut

Personligen tror jag att vi alla har något som skrämmer oss. Som får hjärtat att klappa extra. Kräkreflexen kommer igång. Som hos mig bara jag tänker på gammal mat

[Bild]

Jag mår skitdåligt av detta. Skulle aldrig skära bort eller skrapa av som gamla tanter kan göra.

Nä jag slutar till och med ibland att äta innan det riskeras att bli för gammalt. Så maken får äta upp det.

Detta gör att jag är otroligt senast-datum galen

För jag litar inte på lukt och smaksinnet. Ögat litar jag på men ibland behöver inte mat mögla innan det är för gammalt . Det kan vara gammalt ändå

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards