Direktlänk till inlägg 17 augusti 2014

Slutet på sommaren

Av Ulrika Andersson - 17 augusti 2014 17:04

Herregud här har hösten kommit med turbofart.

Men det gällde att ha ett bra avslut på sommaren. Och vad är då inte bättre än det traditonella kräftfisket

Här är jag iklädd byxor. Det tillhör ovanligheten då jag älskar klänningar och kjolar.

Burarna ska laddas med fisk så alls kräftor kommer in

Jag kan lova att kräftorna var stora och goda. Fångsten blev riklig med. Dom var perfekta efter makens kokning

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Andersson - 12 september 2014 14:29

Jag har röstat borgerligt dom senaste valen men i år har jag ändrat mig. Jag vet ännu inte hur jag ska rösta men att det inte blir alliansen är en sak som är säker. Men nu hör det till saken att min svärfar opponerar sig mot mig [Bild] H...

Av Ulrika Andersson - 4 september 2014 11:28

Jag är irriterad nu. Jäkligt irriterad för svenska vården är patetisk. Svenska vården tänker i kostnadseffektivitet istället för behov enligt människorättsprincipen. Jag vet av egen erfarenhet att människor som är fattiga, har låg utbildning el...

Av Ulrika Andersson - 30 augusti 2014 07:47

Jag blir så förbannad då jag läser om att Sydkorea kallar den 18 åriga burmesiska skönhetsdrottningen för uppstudsig och att hon gjort ett brott. Såhär ligger historien till Hon vann skönhetstävlingen och sedan ville Sydkorea att hon skulle sta...

Av Ulrika Andersson - 29 augusti 2014 17:47


Det finns inte mycket som är skönare, roligare men jäkligt nervöst än ett derby Även om jönköping södra är så mycket bättre så kan vad som helst hända i ett derby Men önska mitt favoritlag lycka till så går vi mot vinst ...

Av Ulrika Andersson - 27 augusti 2014 16:53

Vet ni om att det är skillnad på diagnos och diagnos när det gäller den ekonomiska hjälpen. Jag fick för ett tag sedan reda på att om man har ett intellektuellt funktionshinder fd utvecklingsstörd så får du mer ekonomisk hjälp i jönköping än om du...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards